Eerste dag terugreis, vanuit Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Erik Daalen - WaarBenJij.nu Eerste dag terugreis, vanuit Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Erik Daalen - WaarBenJij.nu

Eerste dag terugreis, vanuit Adelaide

Door: Erik van Daalen

Blijf op de hoogte en volg Erik

24 November 2018 | Australië, Adelaide

Het is nu zondag in Australië en ik zit op het vliegveld van Adelaide en heb de reisverslagen bijgewerkt. Ik zit tevreden te wachten op dat wij gaan boarden. Ik kijk terug op een paar mooie weken in Adelaide en Glenelg. Helaas heeft het weer niet meegezeten , maar dit heeft het plezier niet bedorven. Met een voldaan gevoel over de prestaties ga ik beginnen aan mijn terugreis. De nationale ploeg heeft vandaag nog ocean wedstrijden. Wij staan na drie dagen wedstrijd tiende. Ik hoop dat wij dit vast kunnen houden.

  • 25 November 2018 - 18:38

    Philip:

    Hoi Erik,

    Wat een mooie verhalen, wat een avontuur en vooral wat een prestaties! Goede terugreis en we spreken elkaar spoedig.


    Groeten, Philip

  • 26 November 2018 - 13:46

    Erik Van Daalen:

    Dank je wel Philip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 07 Nov. 2018
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4864

Voorgaande reizen:

08 November 2018 - 26 November 2018

Wk lifesaving 2018 Adelaide

Landen bezocht: