Tweede dag terugreis en weer thuis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Erik Daalen - WaarBenJij.nu Tweede dag terugreis en weer thuis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Erik Daalen - WaarBenJij.nu

Tweede dag terugreis en weer thuis

Door: Erik van Daalen

Blijf op de hoogte en volg Erik

26 November 2018 | Nederland, Waddinxveen

Ik ben vanuit Adelaide aangekomen in Singapore en ga mij 10 uur vermaakt op het mooie vliegveld van Singapore. Mijn vlucht naar Amsterdam vertrekt om 1:30 lokale tijd. Ik heb veel rondgewandeld op Singapore en had een vaste plek waar ik elke keer terug kwam. De gate gaat om 0:25 open en ben een van de eerste. Het boarden gaat snel. Wij vertrekken iets later dan gepland. Het is wel gek dat je meer dan 12 uur onderweg bent maar om 8:00 Nederlandse tijd land. Ik kon tijdens de vlucht de slaap niet echt pakken, omdat ik uitgerust ben. De rustdagen na de wedstrijden hebben mij goed gedaan. Na een lekker ontbijtje en nog een film landen wij op Schiphol. Ik ben redelijk snel door de paspoortcontrole heen en sta te wachten op de bagage. Ik ben gespot door Danielle, Floris en Bart. Wij zwaaien enthousiast naar elkaar. Loek kon mij helaas niet ophalen omdat hij vroeg naar school moest. Mijn koffer komt eindelijk op de band. Ik pak hem en nu snel naar het gezin. Ik sluit mijn gezin in mijn armen en hier komt een einde aan een aantal mooie dagen. Moe en voldaan rijd ik naar huis. Ik wil alle lezers en supporters bedanken voor het lezen van de verslagen en de ontvangen aanmoedigingen. Ik hoop dat ik jullie mee heb kunnen nemen in mijn WK belevenissen. Ik wil ook mijn gezin bedanken die mij de ruimte geven om dit mogelijk te maken, zonder hun steun zou ik deze prestaties nooit kunnen leveren. Ik wil ook mijn trainers Rob, Yoep, Hans en Gerard bedanken.

  • 26 November 2018 - 14:21

    Cecile:

    Leuk om te lezen! Welkom terug op NL bodem!

  • 27 November 2018 - 17:22

    John:

    Welkom terug in ons koude kikkerland. Mooie verhalen!

  • 28 November 2018 - 07:55

    Fred Roovers:

    Eric,

    Een hele ervaring rijker en weer heelhuids thuis wat wil je nog meer!

    Hartelijke groet,
    Wilma Fred.

  • 09 December 2018 - 16:57

    Annet:

    Echt geweldig wat jullie gedaan gebben Erik! Ik Zal je ook nog vragen naar je ervaringen. Een hele belevenis, dat WK in Australië. Dat neemt niemand je meer af. Fijn dat je weer thuis bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 07 Nov. 2018
Verslag gelezen: 889
Totaal aantal bezoekers 4853

Voorgaande reizen:

08 November 2018 - 26 November 2018

Wk lifesaving 2018 Adelaide

Landen bezocht: